Pages

Saturday 25 October 2014

18 Rahsia Bentuk Hidung Pada Wanita



Hidung Panjang 

- Jika anda memiliki bentuk hidung panjang, anda merupakan seorang yang mempunyai personaliti yang kukuh dan berpotensi untuk mempengaruhi orang lain yang berada di sekeliling anda. Anda seorang yang bercita-cita tinggi dan sangat sensitif orangnya. Selain itu, anda juga mudah membantu dan sangat bermurah hati, hanya pada orang yang tahu menghargai anda. Anda tidak mengharapkan membalas pertolongannya cukup sekadar anda menghargai bantuan yang dihulurkan itu. Mereka yang berhidung panjang juga dipercayai bijak menonjolkan diri dan mudah berjaya dalam perniagaan dan bidang seni.



Hidung Kecil

- Jika hidung kecil, anda mempunyai daya imaginasi yang tinggi dan berbakat dalam bidang seni. Anda juga suka mengejar sesuatu yang baharu dalam kehidupan. Suka mencuba sesuatu yang baru dalam kehidupan. Juga seorang yang peramah, dan amat mudah menyesuaikan diri dengan keadaan sekelilingnya. Adakalanya sikap anda sukar diramal dan mudah bersikap kebudak-budakan. Anda sememangnya seorang yang manja. Anda juga tidak tetap pendirian, mudah dipengaruhi oleh orang lain dan bersikap terburu-buru dalam membuat keputusan, tanpa memikirkan pro dan kontra keputusan tersebut.

Hidung paruh burung :



Hidung Paruh Burong

- Anda mempunyai pendirian yang teguh dalam membuat sesuatu keputusan dan tidak mudah terpengaruh dengan kata-kata orang lain. Anda cukup tegas dalam apa jua keadaan, tidak terburu-buru dan menunggu masa yang sesuai sebelum membuat sesuatu tindakan. Pasti ramai yang berminat dengan anda kerana daya pemikiran andacukup imaginatif, kreatif dan bijak, tetapi agak sukar untuk MENCARI CINTA SEJATI dalam kehidupan anda.



Hidung Tajam 

- Jenis hidung begini suka memandang kebendaan. Bagi anda, aset dan wang adalah segala-galanya. Tiada apa lagi yang penting selain 2 perkara tersebut. Tetapi anda bukanlah pisau cukur, hanya suka mengumpulkan aset dan mencari wang dengan tulang empat kerat dan tidak suka menumpang kekayaan orang lain. Anda sanggup bekerja keras demi memastikan kehidupan anda selesa dan senang.



Hidung Lurus 

- Anda merupakan seorang yang setia dan adil dalam menyelesaikan sesuatu perkara. Anda sanggup berkorban demi orang lain berbanding menjaga kepentingan sendiri. Anda akan mencari pasangan hidup yang setia dan tidak menipu.



Hidung Kembang

- Jika anda berhidung kembang, anda seorang yang aktif dan cekap dalam melakukan apa jua kerja. Anda artistik dan suka mempelbagaikan aktiviti seharian mereka. Anda mudah menolong sesiapa yang perlu bantuan anda pada bila-bila masa sahaja. Anda mudah kasihan kepada teman-teman, sehingga tidak sanggup untuk mengecewakan sesiapa.



Hidung Runcing 

- Anda adalah seorang yang lemah-lembut dan amat berdiplomasi. Tetapi, licik orangnya, suka bersikap pentingkan diri sendiri. Satu lagi kelemahan anda ialah anda mudah terpengaruh dengan apa juga yang dilakukan oleh orang lain. Mood anda sukar dijangka. Oleh itu, anda dinasihatkan supaya jangan melakukan sesuatu yang ‘bodoh’ kerana ia akan menjerat diri anda sendiri.



Hidung Pesek - Anda merupakan seorang yang kuat berahsia. Orang yang tidak mengenali anda tidak akan dapat menjangka perasaan anda dari semasa ke semasa. Anda juga ng yakin dalam melakukan sesuatu perkara, sedangkan anda sebenarnya boleh menyelesaikan sesuatu perkara itu dengan mudah dan baik. Anda cukup peramah orannya dan mudah mesra walau dengan sesiapa sahaja. Anda boleh membuatkan orang lain cukup senang dengan kehadiran anda.



Hidung Agak Besar 

- Anda seorang yang cepat tersinggung, nafsu anda besar dan agak pemalas.



Hidung Agak Besar dan Bulat

- Anda seorang yang bergaya dan tidak suka dianggap remeh.



Hidung Agak Besar Bahagian Bawah 

- Anda tidak cermat dan tidak pandai menyimpan wang, selalu berfikir yang baik-baik sahaja.



Hidung Agak Besar Tetapi Mancung

- Anda seorang yang angkuh dan suka mementingkan diri sediri.



Hidung Agak Besar Tetapi Penyek 

- Anda seorang yang tidak punya inisiatif.



Hidung Agak Kecil 

- Anda seorang yang cerdas namun hidup anda selalu menderita.



Hidung Agak Sederhana 

- Anda seseorang yang berhati tulus dan suka menolong.



Hidung Agak Mancung, Agak Runcing 

- Anda seorang yang sporting dan begitu pandai berbicara.



Hidung Lubang Agak Lebar -

Anda seorang yang sukakan milik orang lain.



Hidung Lubang Hidung Agak Kecil


- Anda seorang yang tidak teguh pendirian, fikiran tidak tetap dan mudah tergoda.

No comments:

Post a Comment