Pages

Thursday 9 April 2015

Kenyataan sombong Ozlyn, isteri Johan Raja Lawak isu cium mulut di malam ABPBH 2014

ABPBH 2014 menutup tirai Hujung minggu lalu bermacam cerita-cerita panas melanda ABPBH 2014 kali ini. Johan Raja Lawak juga terpalit cerita panas ABPBH 2014 yang berlangsung minggu lalu.
Sebelum ini kita lihat Johan Raja Lawak buat kenyataan balas mengenai dia bercium dengan isterinya Ozlyn. Johan mengatakan beliau tidak ambil pusing dengan kritikan dan anggapan orang ramai terhadap dirinya dan menyatakan ianya tidak salah jika berbuat demikian.
Kejadian tersebut heboh diperkatakan di media-media sosial dengan komen-komen panas peminat sama ada menyokong dan menghentam pasangan tersebut.
Tetapi kali ini isteri Johan Ozlyn membuat kenyataan balas kepada pengikut-pengikut laman sosial Instagram. Ini kerana peminat-peminat masih tidak boleh menerima kejadian mereka bercium di ABPBH 2014 tempoh hari.
Melalui kenyataan balas Ozlyn, beliau mengatakan suami isteri kiss menunjukkan tanda kasih sayang bukan ber0men. Ozlyn juga mengatakan Kejadin tersebut adalah spontan kerana mungkin mereka terkejut diatas kemenangan suaminya Johan.
Yang kami hairan apa yang peminat komen balas sehingga Ozlyn mengatakan ibadat Johan jangan berani dipertikaikan.
Selain daripada itu Ozlyn juga menpelawa peminat yang kondem dirinya agar bersemuka dan bercerita dan tak perlu kondem dirinya di khalayak ramai. 
Selain daripada itu Peminat tersebut berani sahut cabaran ozlyn mengatakan dia berani bersemuka dengan ozlyn dan mengajak ozlyn datang ke fakultinya atau berjumpa di luar.

No comments:

Post a Comment