Pages

Friday 4 April 2014

Kaki Clubbing: Nora Danish Dulu Dan Sekarang

Alhamdulillah. Sejak akhir-akhir ini semakin ramai artis Malaysia bertukar wajah. Daripada free hair kepada bertudung, daripada kaki clubbing kepada menunaikan umrah dan lain-lain. 
LT tertarik dengan semacam fenomena di kalangan artis pada masa kini. Artis terkenal semakin memahami dunia hiburan dan mula berjinak-jinak dengan pemakaian sopan manakala artis yang baru terkinja-kinja di dalam dunia hiburan ini, cuba ‘buka-buka’ yang mana tidak perlu dibuka.
Malah, LT juga lihat, tiada satu pun artis yang ‘buka-buka’ ini bertahan lama dalam dunia hiburan. 
Kaki Clubbing Nora Danish Dulu Dan Sekarang 5
Apa yang cuba LT sampaikan adalah mengenai artis Nora Danish yang kelihatan mengalami perubahan drastik akhir-akhir ini. 
Kontroversi Nora Danish Suatu Ketika Dahulu
Isu Nora Danish dan clubbing tidak boleh dipisahkan lagi. Daripada beberapa laman blog (walaupun tidak dapat dipastikan kesahihannya), namun kelihatan betapa banyaknya gambar dan artikel menceritakan Nora Danish kerap ke kelab malam bersama teman-temannya. 
Nora Danish dikatakan mabuk di salah satu kelab malam di Bali
Nora Danish dikatakan mabuk di salah satu kelab malam di Bali
Gambar Nora Danish yang ditangkap selepas clubbing di kelab malam
Gambar Nora Danish yang ditangkap selepas clubbing di kelab malam
Kaki Clubbing Nora Danish Dulu Dan Sekarang 3
Kaki Clubbing Nora Danish Dulu Dan Sekarang 2
Malah, isu ini dibuktikan sendiri oleh Fasha Sandha melalui twitternya semasa berlakunya perang twitter di antara kedua isteri dan bekas isteri Jejai ini.
Kaki Clubbing Nora Danish Dulu Dan Sekarang 33
Nora Danish Pada Masa Kini
Walaupun Nora Danish masih tidak sampai ke tahap untuk bertundung, namun usaha Nora Danish mempamerkan dirinya bertelekung menampakkan satu perubahan yang baik. 
Kaki Clubbing Nora Danish Dulu Dan Sekarang 99
Selain itu, Nora Danish juga dilihat kerapkali menggunakan perkataan ‘berdoa’ apabila beliau dilihat bukanlah seorang yang sinonim dengan perkataan itu.
Semasa sambutan Hari Raya Aidilfitri yang lalu, Nora Danish juga melawat bekas sekutu twitternya, Fasha Sandha. Nora Danish dikatakan telah melawat Fasha sewaktu Fasha melahirkan anak pertama dan semasa raya aidilfitiri yang lalu.

sumber 

No comments:

Post a Comment