Pages

Tuesday 8 April 2014

MH370 ; NEGARA KITA BAKAL DI SERANG, SILA BACA MESEJ PENTING INI. (7 Gambar)


mesej penting untuk seluruh rakyat malaysia ini, saya copy dari blooger buat kita semua buka mata dan telinga.. juga minda supaya kita tidak di momok dan di perbodohkan oleh orang luar yang sekarang sedang cuba melancarkan perang terbuka ke atas negara kita. sila share mesej ini.

Assalamualaikum.


Selame neh aku tak pernah buat ape-ape entry yang heavy. And tak pernah ade nawaitu soma ghodin pun nak buat. Aku lebih prefer buat entry yang ringan, tak betul, gile, gelojoh dan sewaktu dengannye. Sekali pandang dah macam remaje yang takde mase depan. Tu baru sekali pandang. Kalau due kali pandang confirm memang dah takde mase depan. Ape tah lagi kalu 3 kali pandang, 4 kali, dan seterusnye. Memang begitulah hidup.


Tapi pagi neh aku bangun dari tidur, macam biase aku capai handphone dulu. Cek kalau ade sape-sape contact. Mane la tahu hari neh merupekan hari bertuah aku. Mungkin Gambit Saifullah yang hensem badan ketak-ketak tuh tetibe diberi taufiq dan hidayah untuk contact aku. Who knows kan. Peluang yang datang dalam hidup neh kadang-kadang kite tak boleh nak duge sangat.


Then aku cek moment and last sekali cek facebook. Biaselah hidup aku neh memang die punye berkat lain macam sikit. Pagi-pagi lagi celik je mate terusss hadap facebook. And bile aku cek facebook tuh i found something yang sangatttt...tah la. I dont know how to describe. It is regarding the tragedy of MH370. Yang pasti, it make me tearing up.. i found this... Please bace sampai habis before you make any judgement.
















credit to : saya sayang tun dr mahathir muhammad
facebook william cheah


Ketepikan soal politik.
Ketepikan isu cincin 24juta.
Ketepikan perihal sabit salah laku liwat.
Ketepikan semue tuh sebentar.
I want you to read the next content dengan perasaan neutral. Regardless la korang penyokong puak A atau puak B.


Yes.
Because this is not about being as a supporter to any party. But this is all about being as a Malaysian.
This is not about political issues. But this is about nationality issues.


Dear Malaysian, look thoroughly. Dont only open your eyes. But open your heart too. Sekarang neh satu dunie menghentam negare kite. Yes. The whole world. Tak cukup dengan tu laman-laman media negare-negare lain sibuk canang itu ini berite yang buruk-buruk pasal negare kite. Rakyat-rakyat dari negare lain, include their public figure pun turut same menghentam. Menyebarkan berite yang buruk-buruk tentang negare kite.




  

No comments:

Post a Comment