Pages

Monday 23 June 2014

Ibu Tampil Buat Penjelasan Sebenar Kurung Anak Hingga Kering

Semalam kita digemparkan dengan video menyayat hati penemuan seorang lelaki kurang upaya OKU bernama Md Firdaus Dullah berusia 15 tahun oleh pihak Imigresen semasa membuat pemeriksaan di rumah Flat Semarak, Nilai Negeri Sembilan.


Lelaki berkenaan difahamkan sengaja dibiarkan hingga kurus kering oleh ibunya dalam bilik berkenaan tanpa penjagaan dan hanya diberikan sedikit makanan sebelum ibunya pergi kerja.

Baca Juga: Biodata Muhammad Firdaus Dullah, Info Terkini Lelaki OKU Kebuluran Dalam Bilik Dipenuhi Najis

Hari ini menerusi Harian Metro, ibunya tampil memberikan penjelasan sebenar, katanya:

 “Saya tidak pernah mendaftar anak saya dengan Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) kerana tidak tahu caranya dan terpaksa meninggalkannya sendirian kerana bekerja mencari wang,” katanya . 

“Bukan saya tidak sayangkan dia, sebab saya sayangkan dia saya membuat keputusan itu. Saya fikir apa akan jadi pada Muhammad Firdaus jika saya mati nanti. Ajal maut di tangan Allah SWT, saya tidak tahu jadi saya perlu bersedia,”. 

Baca berita penuh di Harian Metro hari ini.

Gossipanas: memang terkejut kami bila melihat video berkenaan,  menitis air mata melihatnya.. betapa kejamnya ibu ini...


sumber

No comments:

Post a Comment