Pages

Tuesday 24 June 2014

Nenek Berusia 63 Tahun Di Tangkap Khalwat Bersama Pasanganya


Jitra – Perbuatan jijik seorang nenek berusia 63 tahun yang sanggup bersekedudukan dengan pasangannya bagi melakukan maksiat di rumahnya sendiri di Tunjang, dekat sini, akhirnya terbongkar apabila ditahan kerana berkhalwat, awal pagi kelmarin.

Pasangan itu ditahan selepas anggota penguat kuasa Pejabat Agama Daerah Kubang Pasu (PADKP) menyerbu rumah terbabit berdasarkan maklumat, pada jam 1.40 pagi.

Difahamkan, lelaki terbabit yang berusia 61 tahun dipercayai baru pulang dari belajar agama di sebuah pondok sebelum singgah di rumah wanita itu dipercayai untuk memadu asmara, malah dia dipercayai sudah beberapa kali ke rumah berkenaan untuk melakukan perbuatan sama.


Lelaki itu dikatakan sanggup datang dari Sanglang, Perlis ke rumah wanita itu dengan alasan hanya untuk menemani pasangannya itu yang dipercayai tinggal sendirian di situ.

Sumber berkata, sebaik menerima maklumat berhubung kegiatan maksiat warga emas itu, sepasukan penguat kuasa agama membuat pemeriksaan di rumah terbabit dan mendapati pintu rumah tertutup rapat selain keadaan rumah yang gelap.

Beliau berkata, selepas mengetuk pintu beberapa kali, seorang lelaki warga emas yang hanya menggunakan selimut bagi menutup dari paras pinggang ke bawah dan tanpa baju kemudian membuka pintu dan terkejut melihat kehadiran anggotanya di luar rumah, lapor Hmetro.sumber

View the original article here

No comments:

Post a Comment