Pages

Friday 29 August 2014

Gambar Anak Nora Danish & Erra Fazira Dikecam!

=
Oleh Norbee Ghani.

Tak sah kalau tak kena kecam. Itulah yang terjadi kalau nama 2 selebriti ni terlibat dengan apa jua jenis muat naik di media sosial. Baru-baru ini, Nora Danish ada memuat naik gambar comel anaknya Putra Rayqal dan Aleesya anak Erra Fazira di dalam akaun Instagram peribadi milik Nora Danish. Mereka kelihatan sangat mesra dan akrab. Tetapi banyak pula komen negatif yang berbaur kecaman daripada peminat dan juga haters yang kebanyakkannya sengaja mencari publisiti dan menjadi keyboard bully.

Antara komen mereka semuanya ke arah kecaman yang mengatakan Nora Danish dan Erra Fazira seolah-olah tak menjaga sensiviti masyakata Melayu dan cara salah mendidik pergaulan anak-anak mereka hanya kerana gambar peluk mesra dari dua orang kanak-kanak kecil itu.

Ramai pengikut aktres berusia 32 tahun itu memuji kecomelan aksi kedua-dua budak tersebut malah tidak kurang juga yang melemparkan komen-komen negatif. Meskipun begitu, Nora tidak memperdulikannya kerana sudah lali dengan kritikan peminat sejak dulu lagi.

Namun begitu, seteruk mana gambar ini dikecam, ada juga yang masih cuba berfikiran positif dan ada juga segelintir yang berpendapat kegiatan sedemikian tiada salahnya kerana kedua-dua mereka masih lagi kecil. Nora Dansih nampaknya seperti tak menghiraukan komen-komen mereka dan dia sebenarnya dah lali pon menghadapi komen seperti itu.

View the original article here

No comments:

Post a Comment