Pages

Wednesday 27 August 2014

MESTI TENGOK! Kerana Mahu Beli Telefon Gadis Ini Sanggup Jual Diri

Tidak dapat dinafikan lagi, sememangnya pada zaman sekarang telefon pintar dilihat sebagai satu perkara yang wajib ada bagi golongan remaja. Telefon pintar mendapat tempat dalam kalangan orang awam pada hari ini sehingga pelbagai jenama telefon pintar mula membanjiri pasaran tempatan. Tidak kurang juga dengan beberapa agen jualan di internet yang lebih mudahkan urusan jual beli.
Namun begitu, jangan kita hilang akal hanya kerana ingin memiliki telefon pintar terutama sekali gadis-gadis. Jangan hanya kerana sebuah telefon pintar digadia maruah diri atau kehormatan diri. Itulah yang telah berlaku di dalam satu perbualan antara penjual lelaki dan pembeli wanita di mana wanita tersebut nekad menjual dirinya sebagai bayaran untuk telefon pintar yang ingin dibelinya. 
Berikut adalah 'screenshot' perbualan antara pembeli wanita dan penjual lelaki tersebut:
Walaubagaimana pun, penulis tidak dapat pastikan perkara ini benar ataupun tidak. Namun apa yang pasti, penulis ingin memesan kepada gadis-gadis di luar sana agar tidak meletakkan maruah atau kehormatan diri pada tahap yang begitu murah. Sesungguh maruah diri anda itu amat tidak ternilai...
bukan tidak bernilai ye.

No comments:

Post a Comment