Pages

Thursday 28 August 2014

Lelaki Ini Berpura-Pura Mati Untuk Membatalkan Perkahwinannya



Tucker Blandford bertemu dengan kekasihnya, Alex Lanchester pada tahun 2012. Menjalani hubungan yang serius, kedua-duanya kemudian merancang melangkah ke pelaminan. Kerana itu, kedua-duanya melakukan segala persiapan rencana pernikahan mulai dari masa, lokasi, jemputan, hiasan dan fesyen.

Namun beberapa bulan sebelum tarikh perkahwinan yang dijadualkan Ogos ini, Blandford melakukan hal di luar dugaan.





Lelaki berusia 23 tahun ini berpura-pura menjadi ayahnya sendiri dan menelfon kekasihnya untuk menyampaikan dirinya telah bunuh diri dengan tujuan membatalkan perkahwinan mereka.

Lanchester pun mengulang kembali kata-kata yang diucapkan Blandford saat itu melalui sambungan telfon, "Alex, ini ayah Tucker. Memang tidak mudah mengatakan ini, maaf harus menyampaikannya tapi Tucker sudah meninggal. Selama ini dia mengalami kemurungan dan membunuh dirinya dengan menabrakkan diri ke sebuah kereta. "

"Lelaki tersebut menjelaskan, mereka sudah menghantar Tucker ke unit psikiatrik untuk mendapatkan bantuan. Namun semua sudah terlambat. Saya tidak boleh bernafas. Ini perkara yang sangat mengejutkan," lanjut Lanchester.

Selepas menelfon ibu bapa Blandford dan memastikan kabar ini, ia mendapatkan fakta bahawa kekasihnya ternyata masih hidup dan sihat. "Dia meruntuhkan kepercayaan saya dan saya tidak yakin dapat menjalani sebuah hubungan lagi nanti," ungkap wanita 23 tahun ini.

Perkahwinan mereka semula dirancang dilangsungkan di lokasi kampus Connecticut University tempat mereka pertama kali bertemu. Undangan bahkan telah ditempah begitupun gaun pengantin



Telah melakukan hal ini, Blandford pun menyampaikan, "Saya orang yang sangat jahat. Saya tahu seharusnya tidak mengatakan kepadanya bahawa saya sudah mati, tapi saya tidak tahu harus berbuat apa lagi. Alex adalah seorang gadis yang luar biasa tapi saya menghadapi ketakutan dan ingin keluar dari hubungan itu. "

Huffington Post dan mirror

View the original article here

No comments:

Post a Comment