Pages

Monday 31 March 2014

RAKYAT TERTIPU!! Fakta fakta Yang Membodohkan Rakyat Malaysia Dalam Kes Liwat Dato Seri Anwar Ibrahim


Dalam kes Liong Sik dituduh menipu kerajaan Malaysia berhubung projek Zon Bebas Pelabuhan Klang yang bernilai RM4.6 bilion , peguam negara Malaysia LANGSUNG tidak merayu MENCABAR KEPUTUSAN MAHKAMAH .

Keputusannya ada di link dibawah:
Mahkamah Bebaskan Ling Liong Sik

Klik dibawah untuk Peguam Negara Malaysia tidak rayu keputusan mahkamah kes tipu Ling Liong Sik:
Peguam Negara Tidak Rayu Kes Ling Liong SIk

Sedangkan duit yang diselewengkan dalam tuduhan menipu itu bernilai berbillion-billion ringgit yang merupakan duit rakyat Malaysia .

Begitu juga bila Sirul Azhar dan Azilah Hadri dibebaskan dari tuduhan membunuh Altantutya , juga peguam negara langsung tidak merayu sedangkan ia melibatkan kepentingan awam kerana yang terlibat dalam kes itu ialah polis sendiri iaitu pasukan keselamatan Malaysia .

Link berita Peguam Negara Malaysia tidak rayu keputusan mahkamah Altantuya dibunuh :
Peguam Negara Tidak Rayu Keputusan Mahkamah Tentang Kes Altantuya

Ia tidak terhenti disitu sahaja dan gossip tentang penglibatan secara terus pemimpin besar Malaysia termasuk Perdana menteri Malaysia sendiri iaitu Najib Razak tersebar luas dan bertiup kencang .

Najib sendiri telah MELIWAT Altantuya , dan ia boleh didapati dalam afidavit penuh  Balasubramaniam , yang kemudian ditarik balik , akibat Balasubramaniam mendapat ancaman dan ugutan jika beliau meneruskan afidavitnya .

Klik link dibawah untuk afidavit Balasubramniam:
Najib Membuat Hubungan Seks Dengan Altantuya Termasuk Aksi Masuk Lubang Dubur Altantuya! 

Bayangkan dalam DUA KES BESAR DIATAS YANG MELIBATKAN WANG RAKYAT MALAYSIA BERBILIION-BILLION RINGGIT DISELEWENGKAN , DAN NYAWA MANUSIA YANG DILETUPKAN KERANA PENGLIBATAN PEMIMPIN BESAR MALAYSIA , Peguam Negara Malaysia langsung tiada inisiatif untuk merayu keputusan mahkamah .

Tetapi bila mahkamah melepaskan Dato Seri Anwar Ibrahim dari tuduhan meliwat Saiful Bukhari, berbondong-bondong dan dengan cepat sahaja Peguam Negara merayu atau dengan kata lain , tidak bersetuju dengan keputusan mahkamah .

Berbeza pendekatan mereka iaitu sangat setuju dengan mahkamah bila berbiliion-billion ringgit duit Malaysia diselewengkan dalam kes PKFZ dan seorang manusia diletupkan dalam kes Altantuya , tidakkah anda terfikir sebagai seorang manusia yang rasional ,  ia sesuatu yang mencurigakan ?

Anda nilaikan sendiri kewajarannya! 
ps: gambar dibawah bukan saya yang buat, terima kasih .

1 comment: