Pages

Saturday 29 March 2014

WANITA TERIMA BERATUS BOTOL SPERMA DARI PEMINAT (3 GAMBAR)




Pelakon 18sx wanita dari Jepun ini menerima ratusan botol sperma daripada peminat-peminat filem 18sx yang dilakonkannya ! Apa yang membuatkan peminat-peminat filem 18sxnya itu menderma sperma mereka untuk pelakon bintang filem 18sx wanita Jepun ini ??


Pelakon 18sx wanita Jepun bernama Uta Kohaku 18sx itu menerima lebih daripada 100 botol plastik berisi sperma hanya dalam tempoh 10 hari sahaja selepas dia mengumumkan hasratnya untuk mengumpul sperma sebanyak mungkin.


Uta Kohaku meminta peminatnya di Twitter untuk menderma sperma kepadanya untuk dimasukkan ke dalam filem 18sx terbaru yang akan dilakonkannya.


Setiap botol yang mengandungi sperma itu masing-masing memaparkan nama penderma yang berbeza, lapor media. Pelakon 18sx wanita Jepun itu turut berjanji kepada peminat beliau untuk menjaga sperma-sperma yang telah didermakan kepadanya..”saya akan menjaga mereka seolah-olah ia adalah anak saya sendiri”



Sebagai sebahagian daripada filem erotik Jepun yang akan datang bertajuk “Semen Collection 2?, dia bertindak meminta peminatnya untuk menderma sperma mereka kepadanya untuk menjayakan filem 18sx tersebut.Tidak diketahui apa yang Kohaku akan lakukan dengan semua air mani yang didermakan selepas semua penggambaran filem erotik dewasa 18sx. Pelik Pelik…


Pelik Pelik…






No comments:

Post a Comment