Pages

Tuesday 22 July 2014

12 perubahan pembedahan plastik yang paling teruk

Christina Aguilera and her hanging skin

Christina Aguilera dan kulitnya gantung.

Amanda Lepore's clone

Amanda Lepore klon.

Vivica Fox

Vivica Fox.

Paris Hilton huge lips

Paris Hilton bibir besar.


Worst Plastic Surgery Makeovers


Nikki Cox major disaster

Nikki Cox bencana utama.

Rose McGowan

Kehidupan sebenar pin up anak patung McGowan Rose kini boleh menambah buruk pembedahan plastik untuk resume beliau. Saya tidak pasti anda benar-benar boleh menyalahkan Rose untuk beliau melihat plastik yang baru atau tidak. Rose telah terlibat dalam satu kemalangan kereta kembali pada tahun 2007 yang telah meninggalkan parut di bawah mata beliau. Khabar angin terus rakan Rose tentang blepharoplasty Botched mungkin dan lain-lain prosedur kosmetik.

Maria Geronazzo

Maria Geronazzo adalah selebriti Hungary yang terkenal kerana prosedur-prosedur pembedahan plastik yang mengejutkan beliau yang menjadikan beliau pemandangan pemandangan di televisyen tempatan Hungary.

Tori Spelling Plastic Fail!

Tori ejaan plastik gagal!.

Orit Fux Worst Plastic Surgery Makeovers

Wanita ini kelihatan seperti patung plastik!

Terima kasih kepada pembaca kami, Daniel untuk menunjuk bahawa: "Anak patung plastik" adalah Orit Fux, celeb dari Israel.

Joan Van Ark of Knots

Jika pelakon Ark Van Joan of fame Landing knot boleh menghidupkan kembali masa – ia adalah selamat untuk mengatakan pelakon itu mungkin berfikir dua kali sebelum merosakkan beliau sekali yang menakjubkan kelihatan dengan kosmetikpembedahan. Bahtera Van, 64, dapat dilihat pada manfaat di Hollywood yang memakai sut sedar diri, dan solekan seperti topeng yang gagal untuk menyembunyikan fakta bahawa dia telah bermuncul telah di bawah pisau pakar bedah. Beberapa kali.

Pelakon itu mengejutkan rupa tidak dibantu oleh beliau dicat pada kening dan solekan mata yang berat yang gagal Sembunyikan kulitnya blotchy.

Victoria Beckham

Fittingly, ia kelihatan seolah-olah Victoria Beckham telah memiliki beberapa bola sepak yang diimplan ke dalam dada beliau.

No comments:

Post a Comment