Pages

Wednesday 23 July 2014

seorang ibu lumpuh terkedu anaknya berzina didepannya

Melaka - seorang ibu tunggal yg lumpuh hanya mampu menegur anaknya yg berzina dihadapannya. Hal ini berlaku sejak 8bulan lalu semenjak perempuan itu mengandung dan tinggal dirumahnya untuk menyorokkan berita tentang dirinya.

lagi menyedihkan lagi teguran seorang ibu yg berumur 60an itu tidak diendahkan oleh anaknya yg berusia 32tahun itu. Walaubagaimanapun perbuatan lelaki terbabit berakhir apabila rumahnya diserbu jabatan agama islam melaka (JAIM) kira-kira jam 12.30 tengahari hari tersebut.

Hasil siasatan mendapati wanita tersebut ialah isteri orang dan mempunyai 2 orang anak. Pihak JAIM telah menerima aduan dari pihak lain untuk membanteras gelagak pasangan ini. Hasil soal siasat mengatakan mereka tidak mempunyai sebarang ikatan pernikahan, malah wanita itu pula mengandung ketika tinggal bersama lelaki terbabit setahun yg lepas.

Rahimin berkata bahawa ibu lelaki tersebut telah banyak menasihati anaknya dan perempuan itu, namu usahanya hanya sia-sia sahaja kerana mereka enggan mendengar nasihat.

Berdasarkan sumber lelaki terbabit menjaga wanita terbabit sejak dari awal kehamilannya, hal in terjadi kerana lelaki terbabit ingin melindungi perempuan tersebut sampai bersalin.

“Wanita berkenaan mempunyai dua anak dan mendakwa sudah ditinggalkan suaminya sejak lima tahun lalu dan mengenali lelaki terbabit sebelum dia berkahwin,” katanya. – Credit HM

No comments:

Post a Comment