Pages

Saturday 26 July 2014

Punca sebenar dan gambar Raja Farah kemalangan teruk

Punca sebenar dan gambar Raja Farah kemalangan teruk - Pelakon jelita yang mengambil keputusan bertudung pertengahan tahun 2011, Raja Farah difahamkan terlibat dalam satu kemalangan jalan raya membabitkan kereta jenis Aveo miliknya selepas melanggar headwall sebuah culvert.

Menurut sumber, kemalangan teruk itu dikatakan berlaku disebabkan pemanduan tidak cermat Raja Farah di bahagian selekoh jalan sehingga terbabas dan tidak sempat membrek.

Bagaimanapun, Raja Farah hanya mengalami kecederaan di bahagian dada akibat terhentak.

Di laman Instagram peribadinya, beliau telah memuatnaik sekeping gambar sekitar situasi selepas kemalangan dan rawatan susulan yang dijalaninya. Di situ, ramai peminat meninggalkan komen nasihat agar aktres kesayangan mereka itu lebih berhati-hati dalam pemanduan. Ia turut disertakan kapsyen sederhana panjang berbunyi berikut :-

"Ya Allah..aku bersyukur kepada mu Ya Allah..Engkau telah melindungiku..Engkau telah memberiku peluang..aku bersyukur Ya Allah..

"Farah accident semalam..Alhamdulillah..keadaan Farah selamat dan baik..cuma dada terhentak..terima kasih kpd pihak Doktor dan semua staff yg terlibat dlm merawat Farah..Alhamdulillah.."








View the original article here

No comments:

Post a Comment