Pages

Thursday 15 January 2015

4 Foto wajah terkini Rozana Misbun, isteri Awi


Nampaknya, kontroversi sijil nikah palsu pasangan Awie dan isterinya, Rozana masih belum menemui jalan penyelesaian apabila masing-masing mengeluarkan kenyataan lain pula.

Terbaru, penyanyi rocker terkenal itu mendakwa Rozana mengamalkan Syirik atau Khurafat apabila bahan-bahan seperti tulang, darah, alat seperti kemaluan ditemui.

Hari ini pula, hak penjagaan anak yang diberikan kepada Awie telah dibatalkan selepas Mahkamah membenarkan rayuan dari pihak Rozana.

Gambar terkini Rozana Misbun, isteri Awie yang paling jelita - Sejak penyebaran beberapa keping gambar Rozana Misbun, isteri Awie dalam keadaan lebam teruk di bahagian muka akibat dipukul seseorang, kisah rumahtangga mereka kini menjadi perhatian hangat peminat dan pihak media.

Tentunya, Awie menjadi suspek utama di sebalik kes penderaan itu sehingga ia telah dibawa ke mahkamah untuk perbicaraan lanjut. Begitupun, penyanyi rock terkenal itu mengaku tidak bersalah dan beliau telah diikatjamin sebanyak RM9,000 di mana tarikh sebutan semula ialah pada Ogos nanti.

Di laman sosial, seorang penggiat facebook yang tidak didedahkan identitinya telah memuatnaik satu komen yang menceritakan satu khabar angin yang dikatakan menjadi punca sebenar Awie bertindak mencederakan isterinya namun kebenaran cerita itu tidak dipastikan.

Berikut ialah dua keping gambar terkini Rozana Misbun yang terlalu jelita dan cun melecun. Menariknya, adik kepada Haliza Misbun itu lebih tinggi dari ayahanda Awie - gosipterus


No comments:

Post a Comment