Pages

Tuesday 20 January 2015

Foto : Sharifah Sakinah & Gadis-Gadis Hot Tepi Kolam

Bridal Shower Sharifah Sakinah-26
Hari minggu kami dibanjiri dengan foto-foto live update Bridal Shower Sharifah Sakinah. Bukan main meriah lagi.
Kalau selebriti lain meraikan hari-hari terakhir sebelum bergelar isteri bersama kawan-kawan di restoran mewah, bilik hotel 5 star dan sebagainya, tapi Sakinah nampaknya sudah meletakkan satu standard yang mungkin bakal menjadi ikutan oleh orang lain.

12 Dayang Cantik Jelita

Bridal Shower Sharifah Sakinah-2
Amboi, kami rasa macam tengok pertunjukan ratu cantik dan perhimpunan perempuan-perempuan jelita pula bila tengok live update di Instagram Sakinah ni. Antara rakan selebriti yang turut menjadi bridesmaid Sakinah ialah Siti Saleha, Nabila Huda, Elfira Loy, Marsha, Nad Zainal, Sherry Al Hadad dan ramai lagi.
Bridal Shower Sharifah Sakinah-23

Sakinah dibuli dari KLIA2 ke Bali

Bridal Shower Sharifah Sakinah-18
Mungkin ada yang beranggapan Sakinah berlebih-lebihan dan sengaja mencari perhatian umum apabila mengenakan veil dan sarung tangan putih seakan-akan pengantin yang lari di KLIA2.
Bridal Shower Sharifah Sakinah-22
Tapi sebenarnya itu adalah game yang dirancang oleh Marsha, Elfira dan rakan-rakan lain untuk membuli Sakinah. Almaklumlah, dah nak jadi isteri orang kan? Bila lagi nak bergurau kasar sikit sebelum bakal pengantin kahwin.
Bridal Shower Sharifah Sakinah-19
Bridal Shower Sharifah Sakinah-17
Seronok betul kami tengok Sakinah dan bridesmaid dah sampai di Bali. Siap ada aktiviti di tepi swimming pool lagi. Have fun, girls! Untuk kita yang tak bercuti ke mana-mana ni, jom cuci mata tengok gambar-gambar diorang kat bawah ni. Mari jealous bersama-sama.

No comments:

Post a Comment