Pages

Tuesday 20 January 2015

Perubahan mendadak diri Leez Rosli, bekas kekasih Zizan Razak di AJL29 mengejutkan


Terkejut beruk kami dengan perubahan penampilan bekas kekasih Zizan Razak, Leez Rosli baru-baru ini. Tiada siapa menyangka, perkahwinannya dengan penyanyi Aepul Drama Band menjadi titik tolak kepada perubahan mengejutkan ini.


Kata orang, lepas berkahwin sememangnya akan ada perubahan dalam hidup. Iyerlah, dulu seorang kini berdua. Hidup pun terasa lebih sempurna. Semalam ketika AJL29, telah dipaparkan gambar Leez Rosli dan suaminya, Aepul Drama Band.
Apa yang menariknya, penampilan Leez pada malam itu ialah dengan imej bertudung. Tertarik melihat perubahan tersebut, Abang Nara dengan segeranya telah ‘stalk’Instagram Leez Rosli.
Gambar-gambar terbaru yang dikongsikan oleh Leez Rosli jelas menunjukkan yang dirinya kini tampil dengan imej bertudung. Memang makin comel dan cantik. 
Untunglah Aepul mendapat isteri yang memahami tanggungjawab. Namun tidak diketahui sama ada Leez sudah berubah sepenuhnya atau masih dalam fasa percubaan. Apa-apa pun, ini adalah satu permulaan yang baik.
Semoga Leez Rosli terus istiqamah dalam bertudung. Semenjak dua menjak ini memang makin ramai selebriti muda yang berubah ke arah menjadi muslimah yang lebih bagus. 
Semoga ia akan menjadi contoh kepada gadis-gadis di luar sana. Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya - Beautifulnara.





No comments:

Post a Comment