Pages

Thursday 12 February 2015

10 Gambar wajah anak sulung Aidil Zafuan dan Zarema Zainal kini didedahkan


Sejak bersalin pada 5 Februari lalu, pasangan Aidil Zafuan dan Zarema Zainal belum pernah mendedahkan anak sulung mereka yang diberi nama Ayden Zeeyad.

Bagaimanapun, hari ini melalui sumber rotikaya, beberapa keping gambar wajah Ayden telah dikongsikan untuk tatapan umum.


Berita kelahiran anak pertama pasangan Aidil Zafuan dan Zarema Zainal disambut para peminat pemain bolasepak untuk Johor Darul Takzim (JDT) ini dan ramai juga teruja apabila sekali lagi Aidil Zafuan dikurniakan cahayamata lelaki.

Menurut sumber kami sebelum ini, Zarema Zainal telah selamat melahirkan anak sulung mereka di sebuah hospital swasta di Klang beberapa hari lalu dan hari ini kami menerima beberapa keping gambar sekitar fotografi kelahiran baru ini.

Camora Arts yang mengirimkan e-mail berkata sesi fotografi ini dijalankan hanya selepas lima hari kelahiran Ayden Zeeyad, oh ya, itu nama yang diberikan oleh pasangan ini kepada anak sulung mereka. Ringkas dan senang disebut.

Ini merupakan buat pertama kalinya pasangan Aidil Zafuan & Zarema Zainal mendedahkan wajah anak mereka kepada umum dan menurut jurugambar, mereka ketengahkan konsep dongeng (fairy tales) untuk sesi fotografi kali ini - Rotikaya










No comments:

Post a Comment