Pages

Wednesday 4 February 2015

3 Gambar kenderaan mewah Johan Raja Lawak akhirnya didedahkan

Johan Raja Lawak apabila di lihat sangat simple dan bersahaja. Tidak suka menunjukkan kemewahan yang ada membuatkan ramai peminat senang dengannya. Dengan status pelawak popular dan memenangi pelbagai pertandingan, Johan Raja Lawak boleh dikatakan sudah berjaya dan sudah tentu kaya dan murah rezeki. Terbaru “Johan Juara Super Spontan“, tahniah di ucapkan.

Hadiah-hadiah kemenangan Johan sahaja sudah mencecah ratusan ribu ringgit dan itu belum lagi gaji di Era FM dan juga kerja yang lain. Malah rezeki Johan yang terbaru “Mahkamah Arah Pihak Produksi Bayar Johan RM170,100 Dengan Segera“. Memang kaya la si Johan ni nanti.

Dengan kejayaan dan betapa murahnya rezeki Johan Raja Lawak ini, ramai yang tak sangka kenderaan yang dinaiki oleh Johan untuk pergi ke kerja di Era FM.

Ramai yang menyangka Johan menaiki kereta mewah, namun beliau hanya menaiki motor ke tempat kerja. Mungki nak cepat sampai ke tempat kerja dan mengelakkan kesesakan lalu lintas di samping berjimat. hehe apa pun kenderaan yang di naiki pastikan ianya selesa.


No comments:

Post a Comment