Pages

Sunday 8 February 2015

Akhirnya 4 gambar amat kacak kekasih baru Abby Abadi kini terbongkar?


Tabik spring kami dengan Abby Abadi yang begitu cepat mencari pengganti hati meskipun baru bercerai dengan Muhammad Noor Farhan Che Bakar pada Jun tahun lalu.

Mungkin inilah yang dikatakan sebagai jodoh itu tak ke mana dan akan datang sendiri jika sudah tiba masanya. Betul tak?

Untuk info, kekasih baru Abby ini seorang jejaka yang sangat kacak dan boleh menyebabkan ramai wanita di luar cair hati pada pandang pertama. Hehehe

Rupanya Ustazah Abby Abadi ni dalam duk kecoh menegur isu agama, dia ni sedang bercinta dengan seorang ustaz yang agak kacak. Nak cari pengganti baru la tu, tak silap Miss A, dia pun dah bercerai dengan bekas suami pada pertengahan tahun lalu.

Sebelum ni ada jugak dengar desas-desus Abby sedang bercinta. Tapi tak tahu pulak gerangan lelaki tu ialah ustaz. Cepat jugak Abby dapat pengganti kan? Boleh jadi keluarga Ustaz dan Ustazah la lepas ni.

Miss A dapat tahu Ustaz tu memang serius dengan Abby dan meracang nak memperisterikan Abby tak lama lagi, benda yang baik memang harus dipercepatkan. Tak manis pulak kalau orang tengok, nampak gayanya macam mereka ni dah lama kenal. lelaki tu pun mesra je dengan anak-anak Abby.
Iyalah, nak mengorat mak kena lah pikat hati anak-anaknya sama. Nanti anak-anak tak suka, memang tak menjadi la nak kahwin dengan mak diorang. Jom kita layan gambar mereka bersama.
Sumber asal : Oh-bintang


No comments:

Post a Comment