Pages

Friday 6 February 2015

17 Gambar Paling Terkini Nabilah Khan, Bekas Isteri Nedim Nazri Kekasih Nora Danish



Siapa masih ingat kontroversi hubungan Nedim Nazri dan Nora Danish yang pernah dipertikaikan peminat suatu masa dulu disebabkan ada peminat beranggapan cinta pasangan itu tidak direstui bekas isteri Nedim iaitu Nabilah Khan.

Begitupun, Nabilah menerusi akaun Instagram peribadinya memberitahu bahawa beliau telah memberi geen light kepada hubungan Nedim Nazri dan Nora Danish.

Nah.. kat SINI kami ingin kongsikan beberapa keping gambar wajah paling terkini Nabilah yang semakin cantik dan memikat hati.

Kredit penuh kepada blog beritasemasa22 yang telah berkongsi beberapa keping gambar terkini wajah sebenar Nabilah Khan, bekas isteri Nedim Nazri yang kelihatan semakin cantik dan jelita.

Untuk pengetahuan peminat, Nedim Nazri ialah kekasih kepada pelakon comel Nora Danish di mana mereka dikatakan merancang untuk berkahwin apabila tiba waktunya.

Buat korang kurang tahu mengenai latarbelakang pendidikan Nabilah Khan, dia ialah pemegang kelulusan ijazah dalam bidang undang-undang dan merupakan kawan baik kepada pelakon sensasi Lisa Surihani.

Hasil perkahwinan bekas pasangan Nabilah Khan dan Nedim Nazri, mereka dikaruniakan seorang anak lelaki yang amat comel.






No comments:

Post a Comment