Pages

Monday 3 November 2014

8 Gambar body Nur Fazura terlampau mengejutkan di FFM 2014


Wow siapa menyangka bentuk tubuh badan Nur Fazura semakin sempurna dan menakjubkan ketika tampil di Festival Filem Malaysia 2014 sebagai pengacara bersama dengan Fahrin Ahmad.
Dengan hanya mengenakan busana yang sedikit ketat, penampilan Fazura pada malam berprestij itu berjaya memukau para penonton dengan kejelitaan dan keanggunanya
Nur Fazura tampil terlampau memukau di Festival Filem Malaysia 2014 - Festival Filem Malaysia yang ke 26 telah menyaksikan filem KIL dinobatkan sebagai filem terbaik. Sebentar lagi Abang Nara akan kongsikan keputusan-keputusan yang lain. 
Apapun, untuk FFM kali ini, selebriti wanita tanah air tampil dengan pakaian yang amat menyerlahkan kejelitaan mereka. Yang penting pakaian tersebut tidak terlalu menjolok mata. Antara contoh terbaik ialah Nur Fazura.
Elegan bukan? Memang menawan sangat-sangat. Terserlah kejelitaan Nur Fazura. Pasti ada mata yang memandang telah jatuh cinta. Silap-silap ada yang masuk meminang sehari dua nanti (ok gurau-gurau je nie, sila jangan amik serius). Kalau diminta buat pilihan antara Fazura dan Lisa, memang ambil 100 hari juga nak memikirkannya. Hehe.





Semua gambar dan tulisan artikel milik penuh BLOG BEAUTIFULNARA

2 comments: