Pages

Thursday 13 November 2014

9 Gambar terlampau memukau Mawar isteri Fizo Omar selepas ulangtahun perkahwinan


Hampir 5 minit kami terpegun dan tidak dapat mengeluarkan sebarang kata-kata, itulah penangan kejelitaan yang dimiliki Mawar, isteri Fizo Omar selepas pulang dari Langkawi meraihkan ulangtahun perkahwinan pertama mereka.

Dah tentu ramai yang tidak senang duduk. Betul tak? Serius cantik dan amat-amat memukau pandangan kami. Patutlah Mawar sering jadi perhatian orang ramai meskipun jarang memunculkan diri di khalayak ramai.


 Tidak siapa yang dapat membayangkan betapa jelitanya Mawar Abdul Karim, isteri pelakon Fizo Omar ketika menggayakan tudung jenis Fareeda Nour Sofea Manggis yang kini sedang rancak di jual di Butik Fareeda Bangi.

Kami amat teruja dan terpegun hampir 10 minit kerana kejelitaan dan kecantikan Mawar dengan tudung terbaru itu mengalahkan artis-artis wanita lain seperti Neelofa, Izara Aishah dan ramai lagi. Betul tak?

Dah bagaikan bidadari pula yang turun dari Kayangan. Hehehe. Apapun, mari lihat 8 keping gambar memukau Mawar yang buat ramai jejaka tidak dapat tidur lena lepas ni.








No comments:

Post a Comment