Pages

Wednesday 12 November 2014

4 Gambar pra-perkahwinan kakak Emma Maembong, Yaya Maembong & Wan Raja


Tahniah kepada pasangan kakak Emma Maembong, Yaya Maembong dan Wan Raja yang bakal melangsungkan pernikahan mereka pada 12.12.2014 di Masjid Al-Ridhuan Ulu Klang.

Perkembangan terbaru ini pasti mengecewakan ramai jejaka di luar sana yang turut sama menaruh hati kepada Yaya secara diam-diam. Tak gitu? Hehehe

Pelakon, Wan Raja, 37, amat bersyukur dan teruja kerana majlis perkahwinannya akan ditaja lebih RM200 ribu daripada butik perkahwinan iaitu Putree Bridal.

Wedding Studio pula dengan berbesar hati akan menaja sesi fotografi untuk majlis perkahwinan dan pernikahan mereka.

“Alhamdulilah kesemua persiapan majlia perkahwinan kami hampir selesai, cuma urusan di Pejabat Agama Islam Selangor masih belum dapat diselesaikan sepenuhnya.”

“Inshaa Allah, ia akan dapat diselesaikan dalam masa terdekat sebelum menjelangnya majlis perkahwinan kami pada 12/12/2014,”
kata Wan Raja ketika dihubungi Murai.

Menurutnya, dia tidak menyangka akhirnya bakal berkahwin jua dengan Yaya Maembong. Di umur yang begitu dewasa, akhirnya jodoh mereka disatukan oleh-Nya.

“Saya pun tidak menyangka, ada juga yang ingin menaja majlis perkahwinan kami nanti, apa-apa pun saya nak ucapkan terima kasih kepada yang terlibat terutama adik-beradik Yaya,” ujarnya.

Majlis pernikahan akan di adakan di Masjid Al-Ridhuan Ulu Klang manakala majlis resepsi akan berlangsung di 2 tempat iaitu di Kuala Lumpur dan Pulau Pinang. Namun tarikhnya akan diumumkan kelak - PORTAL MURAI BATU.
p/s : Berikut ialah tiga keping gambar pra-perkahwinan Yaya Maembong dan Wan Raja.


No comments:

Post a Comment