Pages

Thursday 5 March 2015

12 Gambar gelang emas Aaisyah Dhia Rana amat mengejutkan Rozita Che Wan & Zain Saidin

Tidak dinafikan kelahiran Aaisyah Dhia Rana di dalam keluarga Rozita Che Wan merupakan penyeri dan juga menambah lagi warna kehidupan pasangan bahagia ini. Mengakui kini baru dapat merasai perasaan seorang ibu mempunyai anak perempuan, Che Ta bersyukur dengan kurniaan tersebut.
Menerusi portal rotikaya hari ini, 12 keping gambar gelang emas yang dipakai oleh Aaisyah Dhia Rana telah mengejutkan Rozita Che Wan & Zain Saidin.
Pergh mewahnya kehidupan Aaisyah walaupun baru berusia kurang setahun. Tentu ramai ternganga dengan gelang emas yang sudah dimiliki si comel.
 
Tidak dinafikan kelahiran Aaisyah Dhia Rana di dalam keluarga Rozita Che Wan merupakan penyeri dan juga menambah lagi warna kehidupan pasangan bahagia ini. Mengakui kini baru dapat merasai perasaan seorang ibu mempunyai anak perempuan, Che Ta bersyukur dengan kurniaan tersebut.

“Selama ini, saya dikurniakan dua anak lelaki (perkahwinan pertama), jadi sekarang baru saya dapat rasa perasaan ibu yang mendapat anak perempuan. Saya sendiri pun nak anak sentiasa cantik dan terjaga rapi seperti saya. Sekarang saya tak guna khidmat pembantu rumah, jadi semua dilakukan sendiri”

“Selalunya orang cakap anak perempuan ini senang nak cari baju cantik-cantik untuk mereka. Benar saya sendiri boleh rambang mata. Malahan hingga saat ini ada juga pengikut di laman Instagram dan peminat yang bermurah hati memberikan hadiah kepadanya”

“Saya bersyukur dengan kehadiran Aaisyah. Cuma tak sangka ramai yang meminatinya. Lihat sajalah kalau gambar dia dimuat naik di laman Instagram, sampai 20,000 yang menekan like. Gambar saya sendiri pun belum tentu dapat like banyak itu,”
seloroh Rozita kepada Berita Harian.
Selain itu, Che Ta sendiri mengakui bahawa dia tidak bimbang mengenai senario tidak popular selepas kahwin malah bersyukur kerana kehadiran Aaisyah terus membuat rezekinya dan suami murah.
Sumber : Rotikaya











 

No comments:

Post a Comment