Pages

Wednesday 11 March 2015

Tidak Mahu Bercinta Dengan Ramai Lelaki, Alfira Akui Baim Sedia Untuk Kahwin



Jika dilihat pada kesanggupan Baim Wong terbang jauh dari Jakarta semata-mata untuk meraikan sama hari ulang tahun kelahiran Elfira Loy, kami rasa pihak lelaki bagaikan bersungguh-sungguh betul mahu memenangi hati yang tersayang.

Cuma jawapan yang diberikan oleh Elfira Loy bagaikan pula seakan-akan memberi peluang kepada lelaki lain di luar sana untuk menambat hatinya sekali gus membuatkan peminat tertanya-tanya status mereka ketika ini. Jika ya katakan ya.
“Sebetulnya saya tidak suka bercinta dengan orang itu atau orang ini. Saya tidak mahu bercinta dengan ramai lelaki atau bersilih ganti bertukar lelaki di dalam hidup saya. Kalau boleh saya hanya mahu mencintai seorang lelaki dan mengahwininya,” katanya.
“Siapa-siapa pun boleh jadi calon suami saya kalau mereka mahu mengahwini saya. Tetapi saat ini, hanya Baim saja yang mahu melangkah ke fasa yang seterusnya,” jelas Elfira lagi yang sebelum ini pernah mengakui bersedia untuk berkahwin ketika usia muda.
Jika itu jawapan Elfira mungkin juga kini mereka sedang serius bercinta, sebab itulah Baim mahu melangkah ke arah yang lebih serius lagi. Apa-apa pun keputusan Elfira, kami pasti ramai peminatnya yang sangat bersetuju dua jiwa ini disatukan dengan ikatan yang sah. (rtky/syfq)

No comments:

Post a Comment