Pages

Tuesday 31 March 2015

LUAHAN HATI! Awek Cun Mengamuk Sakan di Stesen Minyak Petron, Shah Alam DI DEDAH!

Viral video sekumpulan wanita yang mengamuk di Shah Alam. Video dengan durasi 1:02 minit itu melihatkan perlanggaran antara 2 buah kereta iaitu Myvi dan juga Teksi.

Maklumbalas lain yang kami terima selepas itu melalui WhatsApp memaparkan pemandangan rakaman video lain dari pihak kumpulan wanita tersebut dan penjelasan lengkap tentang apa yang berlaku. Menurutnya, Teksi tersebut telah melanggar kereta kumpulan wanita tersebut. Berlaku kekecohan seketika hingga terpaksa ditenangkan orang ramai.

Dikatakan pemandu Teksi tersebut telah mencederakan salah seorang dari kumpulan mereka dan perbalahan lebih besar pula tercetus.

Disebalik rakyat Malaysia berterusan mencemuh sekumpulan gadis malang tersebut ramai yang masih tidak tahu hakikat sebenar apa yang terjadi dengan kes "Amukkan Gadis Dengan Pemandu Teksi" inilah yang kami terima luahan terus menerus dari mangsa cemuhan itu sendiri bersama-sama kawannya...  bagi admin ini adalah penginayaan alam siber.. kebanyakkan netizen tu tahu hal sebenar.. mari kita telusuri sebentar

Luahan Hati Gadis Mangsa -
Mengamuk bukan kerana accident yang disengajakan oleh pemandu teksi tetapi setelah pemandu myvi ditumbuk oleh pemandu teksi.  
Kereta myvi telah dilanggar dengan sengaja oleh pemandu teksi beberapa kali kerana marah tidak membenarkan myvi untuk memintas dihadapan teksi untuk masuk ke kawasan Petron Seksyen 7 Shah Alam walaupun setelah diberi signal dan isyarat tangan.  
Pemandu teksi telah mengikut myvi masuk kedalam kawasan Petron,  dan bertindak untuk menghimpit dan menggesel myvi beberapa kali. Penumpang kereta myvi membuka tingkap dan bertanya 'pakcik ni kenapa saya dah bagi signal dan angkat tangan' lalu berlaku pertelingkahan dimana driver teksi cuba memasukkan tangan ke dalam myvi dan kata-kata kesat dikeluarkan oleh driver teksi tersebut.  
Semasa pertelingkahan berlaku myvi cuba bergerak kehadapan untuk mengambil nombor plat teksi tetapi teksi telah bergerak kehadapan dan belakang serta menggesel myvi skali lagi. Penumpang myvi di belakang turun untuk mengambil gambar plat nombor teksi dan driver teksi turut serta turun dan meluru kebahagian pemandu teksi dan menumbuk muka pemandu myvi yg masih didalam kereta dan seorg lg penumpang myvi yg berada diluar kereta. 
Di sinilah bermulanya pertelingkahan yg berlaku seperti di dalam video. Semasa video di rakam, seorang lagi penumpang yg sedang bercakap telephone juga ditumbuk dikepala oleh pemandu teksi. Pertelingkahan dileraikan oleh seorang lelaki yang menasihatkan untuk ke balai polis.  Kes kini sedang di siasat.






Laporan Polis Telah Di Buat :

No comments:

Post a Comment