Pages

Thursday 26 March 2015

Dialog sindiran pedas Zizan Razak buat Emma Maembong?

Biarpun percintaan dengan Emma Maembong umpama drama sudah tidak diperkatakan media lagi, Zizan Razak dilihat sengaja mengundang telahan apabila menyelitkan kapsyen berbaur sindiran di laman sosial.
Pelakon dan pelawak yang enggan memberi sebarang komen mengenai status hubungannya dengan aktres terbabit memuat naik kapsyen seakan dialognya dengan seseorang yang tidak berkaitan dengan gambar.
Aku: kau tak paham ke aku tak nak kau

Dia: Awak please saya suka awak saya nak awak menjadi suami saya yang sah

Aku: dahla aku nak balik bye
Difahamkan gambar itu diambil bersama seorang model Thailand untuk tujuan promosi produk.
Kapsyen itu dilihat berbaur provokasi seolah-olah ditujukan kepada seseorang dengan tujuan memberi jawapan kepada teka teki hubungan cinta bersama Emma.
Emma memberikan kenyataan mengenai episod perpisahannya dengan Zizan sejak Januari lalu setelah menjalinkan hubungan cinta selama dua tahun.
Sumber : Blog uh-oh

No comments:

Post a Comment