Pages

Wednesday 11 March 2015

3 Gambar perubahan mendadak imej Zamani Slam paling memeranjatkan

Seperti yang ramai tahu,Zamani Slam baru-baru ini ditahan atas tuduhan memiliki dadah namun bukan itu yang membuatkan isu Zamani ditahan menjadi sensasi.
Nama beliau menjadi sensasi apabila ada pegawai polis yang merakam Zamani menyanyi seterusnya disebarkan di laman media sosial.
Begitupun, kami amat terkejut dengan perubahan mendadak imej Zamani ketika penyanyi itu hadir ke mahkamah Ampang untuk urusan kesnya baru-baru ini.
 
 Seperti yang ramai tahu,Zamani Slam baru-baru ini ditahan atas tuduhan memiliki dadah.Namun bukan itu yang membuatkan isu Zamani ditahan menjadi sensasi,ia menjadi sensasi apabila ada pihak polis yang merakam Zamani menyanyi seterusnya disebarkan di laman media sosial.
Zamani kini tampil dengan imej baru lebih 'Fresh' dengan berambut lebih pendek dari sebelum ini.Rata-rata peminat memuji imej baru Zamani ketika dia dilihat hadir ke mahkamah Ampang untuk urusan kesnya baru-baru ini.
Berat badan Zamani juga dikhabarkan semakin meningkat sebanyak 9kg setelah menerima rawatan pemulihan dadah.Apa pun kami berharap Zamani terus maju dan tidak mengulangi zaman hitamnya itu dan terus mengekalkan hidup yang normal.
Sumber : Thereadingmore




No comments:

Post a Comment