Pages

Thursday 29 May 2014

Ainul Aishah berkata 'saya buka tali coli, bukan tak pakai coli

seorang pelakon telah membuka tali branya ketika hendak menghadiri majlis pelancaran spa qistina, sumber berita ini Alia dapat daripada wartawan ternama yg berada di majlis tersebut. Ainul Aishah

mengenakan gaun satin bewarna merah jambu paras lutut, pakaian yg Ainul pakai ini sepatutnya tidak patut dibawa ke majlis, malah dimana-mana saja kecuali dirumah.Hal ini telah meremehkan hukum-hukum islam yg sedia-ada.

Gosip cara berpakaian Ainul ini telah menimbulkan buah mulut orang ramai yg berkata Ainul tidak memakai tidak memakai bra. Hal ini telah membuat Ainul bersuara dan berkata 'tak pakai bra masa keluar, Itu baju saya sendiri. Baju itu menampakkan bahu, jadi saya buka tali bra. Disebabkan itulah bra tu semakin jatuh ke bawah. Saya pula asyik tarik bra saya ke atas, tapi saya tak tahulah pula nampak macam saya tak pakai ‘bra’. Lagipun, I don’t have boobs!

dalam gambar memang nampak macam tak pakai baju, baju itu longgar . tak sangka pulak boleh nmpak smpai mcm tu skali...... gambar dibawah ialah beberapa gmbar yg diambil oleh beberapa sumber





 
 

No comments:

Post a Comment