Pages

Thursday 18 December 2014

APA SUDAH JADI KEPADA HIDUNG NASHA AZIZ, KENAPA SEMAKIN PELIK? (GAMBAR)



Rasanya memang lama betul tak dengar cerita mengenai pelakon Nasha Aziz. Boleh dikatakan Nasha Aziz adalah antara pelakon kesukaan ammboi. Lakonan dari beliau memang mantap dan berkesan. Apatah lagi dengan pakej lain yang dimilikinya termasuklah kejelitaan wajah beliau sudah tentu menarik perhatian ramai.

Namun begitu, timbul pula isu pelik berkaitan dengan Nasha Aziz. Kononnya ada sesuatu yang berlaku kepada wajahnya. Menerusi forum.cari.com.my, mereka hangat membincangkan mengenai apa yang berlaku kepada hidung Nasha Aziz.  Menerusi sekeping gambar terkini wajah Nasha, jelas bentuk hidungnya semakin pelik atau ada yang tidak kena berbanding hidung beliau sebelum ini yang agak mancung.
hidung nasha aziz
Kalau mengikut komen-komen dari segelintir penggiat forum, ada yang mendakwa Nasha mungkin terlebih ambil dos ubat atau kesilapan doktor ketika melakukan pembedahan dulu. Apapun, masih tidak dapat dipastikan kesahihan dakwaan berkenaan.
gambar terkini nasha aziz
nasha aziz
Bagi ammboi, tak perlulah nak lebih-lebih kutuk Nasha. Mungkin perkara ini berlaku kerana kesilapan semasa makeup atau sudut kamera membuatkan wajah Nasha kelihatan tidak berapa ok. Apapun kita tunggu apa-apa ulasan dari Nasha sendiri pihak yang berkenaan dengannya. Bab pembedahan plastik tu ammboi tak berani ulas…
p/s: Semua pada milik kita anugerah Nya… Bersyukurlah…

1 comment: