Pages

Monday 15 December 2014

Zul Huzaimy Bertunang Dengan Wanita Bernama Erna



Screen Shot 2014-12-15 at 12.28.16 PM


Setelah sekian lama memegang status duda, pelakon senior ini nampaknya sudah menemui cinta hati baru apabila dia dilihat telah mengikat tali pertunangan bersama wanita pilihannya.
Menerusi laman Instagram, pelakon itu juga diihat amat gembira apabila pertunangannya dengan wanita cantik bernama Erna itu direstui ibunya. Malah, putera tunggalnya, Awal Haziq pun dikatakan gembira apabila bakal menerima ibu baru.
Screen Shot 2014-12-15 at 12.29.31 PM
Alhamdulillah selesai sempurna semuanya. #majlis #tunang aku #zulhuzaimy dan dirinya yang tersayang @miszerna Terima kasih mak merestui diriku. Joy sayang mak.
Terima kasih puteraku Awal Haziq yang sangat gembira bila diriku sudah berpunya. Terima kasih pakjak, terima kasih uncle din, abg hatta, kak lin, terima kasih along, adik2ku ina, ayien, Iwan, Julia, seha, fidah, Aus, Noni, Pipi @dyayabesh, fatimah @iemamarzuki faqiha @velvettinta
Terima kasih buat sahabatku rizal @kuzuri82 @hafizmahmud76 dan isteri, Saiful dan isteri. Terima kasih kaum keluarga Terima kasih sayangku @miszerna menerima diriku. Jagalah dirimu di sana buat diriku di sini. Kasih dan sayangku moga ke akhirnya.
Terima kasih tak terhingga pada sekalian yang membantu buat mama Puan rokiah, uncle HMNor, Ila, cikgu lizawati (along) dan cikgu zainudin, busu sekeluarga, dato’ jasmay dan isteri serta keluarga @adrianajasmay @liyanajasmay buat allahyarham ayahanda Marzuki Yusie, moga ayah tenang dan bahagia di sisi Allah. Al-fatihah
Namun, di sebalik kegembiraan itu, ada juga berita yang kurang enak kami dengar. Ada sumber-sumber memberitahu bahawa wanita tersebut mula bercinta dengan Zul semasa dia masih lagi memegang title isteri orang.

Malah, khabarnya Zul merupakan punca utama wanita tersebut bercerai dengan suaminya yang dikatakan terdiri daripada golongan atasan juga.
Adakah Zul akan menjawab spekulasi ini atau terus berdiam diri? Kita tunggu sajalah ye!

No comments:

Post a Comment