Pages

Friday 12 December 2014

Penjelasan Noraida Isu 'TAYANG LURAH' Di Sidang Media


Jumaat lalu, Amiruddin Othman, suami kepada wanita yang didakwa pernah menjalin skandall dengan Adi Putra membuat sidang media untuk memberitahu pendirian mereka berhubung kes berkenaan. 

Namun selepas sidang media dibuat, isu yang lebih mendapat perhatian nampaknya bukan kenyataan Amiruddin tetapi pakaian yang dikenakan isterinya, Noraida Abd. Mutalib ketika sidang media berkenaan. 

Pakaian Nooraida dianggap terlalu mencolok mata di bahagian dadaaa hingga surat khabar terpaksa menutup bahagian tersebut kerana tidak sesuai untuk disiarkan. 

Tapi dalam dunia siber yang lebih terbuka, gambar-gambar Nooraida ini hangat dikongsikan dan diperkata di forum dan media sosial hingga Nooraida akhirnya tampil membela diri dan menyatakan alasan mengapa hal ini berlaku. 

Sebenarnya jika Nooraida berpakaian seksiii bagaimana sekali pun di luar, ia tidak memberi kesan pada orang ramai kerana tiada siapa mengenalinya sebagai selebriti. 

Namun apabila dia mengenakan pakaian sebegini ketika sidang media yang diadakan bagi bercakap tentang isu moral orang lain, sudah tentulah ia amat tidak sesuai dan ibarat memercik air ke muka sendiri. 




Hosted on: kamithemedia.blogspot.com

No comments:

Post a Comment