Pages

Wednesday 10 December 2014

Foto Diana Danielle Posing Nampak Perut Jadi Bahan Viral

diana danielleMula-mula dulu jenuh melayan kontroversi Sharifah Sakinah yang saban hari tayang perut di Instagram. Kemudian Hanez Suraya pula dikatakan bergambar sehingga menampakkan pusatnya di Singapura.
Tak lama lepas tu, Hanis Zalikha pun teruk dikecam oleh orang ramai kerana fotonya sebagai cover girl sebuah majalah menampakkan sedikit bahagian perutnya.
Ha.. Terkini, nampaknya sasaran beralih kepada foto Diana Danielle hanya dek kerana sekeping foto yang mendedahkan sedikit perut dan pinggangnya mula tersebar di laman sesawang.
diana danielle
Malah, foto Diana sedang minum air sambil posing maut atas motor besar pun jadi isu. Ada yang kata posisi Diana posing atas motor besar itu sangat mengghairahkan. Hurm.
diana-danielle
Kami pun tak beranilah nak mengulas lanjut mengenai hal ini. Lagipun, kami rasa selebriti sudah cukup ‘masak’ dengan sikap netizen yang gemar mencari kesalahan mereka.
Jadi, mungkin mereka dengar dan terima kata-kata cacian anda semua sambil menyanyikan lagu ‘Let it go’ daripada filem animasi Frozen. Hewhew.

No comments:

Post a Comment