Pages

Friday 12 June 2015

Alat Rangsang Seks Wanita Termahal Di Dunia


LONDON - Anda mungkin biasa tahu dildo; sejenis alat rangsang seks wanita cukup popular yang juga disebut zakar palsu, tetapi pernahkah anda menemui satu lagi alat bantu seks dikenali vibrator dengan harga mahal?
Atas permintaan ramai, sebuah firma Britain menghasilkan vibrator paling mahal di dunia yang memberikan sensasi tersendiri sekali gus kemewahan bagi para penggunanya menikmati nafsu seks secara lebih eksklusif.
Istimewanya alat bantu seks ini, menurut laporan dari majalah ternama wanita Glamour di Amerika Syarikat (AS), vibrator yang baharu dilancarkan di pasaran itu diberi nama Nell Pleasure Seed dan ia dilapisi oleh emas tulen.

Baca: Wanita Tidak Cukur Bulu Kemaluan Berisiko Sakit

Berdasarkan ulasan dari pengedar alat ini, Coco de Mer of London, produk canggih itu lebih mengutamakan faktor kenikmatan di samping pastinya harga yang mahal khusus untuk sasaran utama ialah pelanggan berprofil tinggi.
Apa tidaknya, Nell Pleasure Seed mendapat permintaan amat tinggi dari kalangan wanita elit sehingga dilaporkan dijual pada harga serendah 12,000 pound sterling di pasaran Britain (kira-kira RM66,240) bagi setiap unit.
Ada beberapa sebab sebenarnya yang menyebabkan alat bantu seks kaum Hawa ini boleh dinobatkan sebagai yang paling mahal harganya di dunia. Pertama, permukaan vibrator ini sendiri dilapisi dengan emas sebesar 18 karat.


Bukan itu sahaja, produk ini juga diukir kemas dalam sebuah peti kemasan kayu secara eksklusif yang juga dilapisi emas tulen dan sebab kedua, ia memiliki lima pola getaran unik yang dapat dinikmati dalam pelbagai situasi.
“Setiap pola getaran itu dapat dihayati dengan alternatif peningkatan kadar tekanan yang menyajikan peluang eksperimen untuk tahap kenikmatan yang tidak pernah selesai,” jelas kenyataan pihak Coco de Mer of London.
Jangan bimbang bagi yang kurang berkemampuan, syarikat itu juga ada menawarkan vibrator bentuk sama tetapi versi tanpa emas dengan harga lebih murah; hanya 220 pound sterling (RM1,237). – Agensi/H.A.AMREE

No comments:

Post a Comment